Повернутися до звичайного режиму

Головна мета науково-методичної роботи

Створення умов для ефективного науково-методичного, психологічного, інформаційного супроводу діяльності вчителя, підвищення рівня готовності вчителя до педагогічних інновацій, сприяння розвитку творчих здібностей педагогів, формування навичок науково-дослідницької роботи, зацікавленості в оволодінніінноваційної педагогічної технології «Вальдорфська педагогіка».

Завдання науково-методичної роботи

  • Підвищення професійної майстерності кожного вчителя: сприяти розвитку здатності до адекватного сприйняття, осмислення та розуміння творчого потенціалу учня, здатності виявити здібності та особливості дитини та забезпечити відповідний педагогічний супровід.
  • Виявлення труднощів в педагогічній діяльності вчителя, визначення шліхів їх подолання.
  • Оптимізація фахової підготовки, впровадження інтерактивних форм методичної роботи в умовах колегіального самоуправління.
  • Самоаналіз навчально-виховного процесі з метою підвищення якості роботи вчителя.

Своєрідність вальдорфської методики як педагогічної інновації визначаєособливості структури та змісту методичної роботи

Кiлькiсть переглядiв: 192