В організації шкільного життя, виходячи з принципів вальдорфської педагогіки, ми прагнемо, перш за все, враховувати вікові особливості дитини, сприяти її всебічному розвитку та збереженню як фізичного, так і психо- емоційного здоров'я. Відтак, вважаємо надзвичайно важливим, щоб принципи гармонійного здорового ритму максимально були реалізовані і у випадку перебування учнів у школі після закінчення уроків.


Розпорядок роботи нашого закладу передбачає функціонування ГПД (групи продовженого дня) для учнів Початкової школи.

Разом з цим, практика роботи ГПД у нашому закладі, досвід та спостереження вихователів ГПД, вчителів 1-4 класів, шкільного психолога, дозволяє дійти певних висновків, узагальнень та рекомендацій щодо порядку зарахування, особливостей педагогічного супроводу, специфіки організації роботи ГПД у вальдорфській школі. А саме:

- Дитина 1-го класу, особливо у І-му півріччі, переживає незвичайну і навіть стресову ситуацію. Незнайомий простір, нові дорослі та діти в оточенні, багато нової інформації, нові правила з‘являються в їх житті. Все це потребує багато душевних та фізичних сил.

- На наш погляд, очевидним є, що найкраще для першокласника на момент завершення навчального дня - це спокійна, бажано піша прогулянка з батьками ( з мамою, татом, чи бабусею) додому та денний сон. Такий ритм дня є важливою запорукою успішної шкільної адаптації.

- Можливість та доцільність відвідування ГПД учнями 1-го класу у ІІ-му півріччі обговорюється в кожному індивідуальному випадку колом "батьки - класний вчитель - Колегія вчителів Початкових класів - шкільний психолог (за необхідності)"

- Усі інші випадки зарахування до ГПД, зокрема у разі, якщо сім'я не має можливості супроводу дитини після уроків, розглядаються Внутрішньою колегією школи.

Визначається такий режим роботи груп продовженого дня: 12:00 – 18:00.

Вихователі групи продовженого дня: Антипова Т.О.

Кiлькiсть переглядiв: 2011