Інклюзивне навчання
в комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс «Вальдорфська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» ДМР

На підставі Закону України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» від 06.07.2010 року № 244-ІV, Указу Президента України «Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями» від 19.05.2011р. № 558, Постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 р. № 872 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», Інструктивно-методичного листа МОН від 18.05.2012 № 1/9-384 «Організація інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», Методичного листа Міністерства освіти і науки України від 12.07.2016 № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів», заяв батьків та витягів з протоколів засідання психолого – медико - педагогічної консультації та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство у Вальдорфському НВК організовано інклюзивне навчання для дітей з особливими освітніми потребами.

В 2017-2018 навчальному році

  • продовжено роботу 4-го, 7-го, 8-го класів з інклюзивною формою навчання;
  • створено консультативно-педагогічну групу для розробки індивідуальних програм розвитку, супроводу та координації навчально-виховного процесу для учнів з інклюзивною формою навчання;
  • складено та затверджено індивідуальні плани та програми розвитку дітей;
  • призначено асистентів вчителів інклюзивного навчання.

Навчально-виховний процес здійснюється на основі застосування особистісно-орієнтованих методів навчання з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей за програмами та навчально-методичними посібниками, затвердженими в установленому порядку Міністерством освіти України. Виховна робота з дітьми з особливими освітніми потребами направлена на їх соціалізацію, формування позитивної самооцінки тощо.

В індивідуальній програмі розвитку дитини передбачаються корекційно-розвиткові заняття в залежності від віку дитини та з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами. Фіксується розклад занять з відповідними фахівцями: вчителем – логопедом, вчителем - дефектологом, сурдопедагогом, практичним психологом.

Влітку 2017 року по соціальній програмі Благодійного Фонду Порошенка в закладі обладнана медіатека. За рахунок департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради проведено капітальний ремонт санітарно-гігієнічних приміщень для покращення умов дітей з особливими потребами.

Кiлькiсть переглядiв: 45