Вальдорфська педагогіка є педагогічною системою, яка спирається на принципи людинознавства, обгрунтовані видатним філософом і педагогом Р.Штайнером на початку минулого століття. Іншими словами, вальдорфські школи впроваджують педагогіку, яка заснована на пізнанні людини.

«Що таке людина ?» - це питання, яке живе у глибині душі кожного з нас. Відповідь на нього є предметом досліджень, представлених у циклі лекцій Р.Штайнера (1919 рік) «Загальне людинознавство». Одним із завдань, яке стояло перед доповідачем та слухачами цих лекцій, було здійснення фундаментального огляду, що синтезує підходи до теми людини різних академічних дисциплін та доповнює цей синтез результатами антропософського духовного дослідження. Усі 14 лекцій «Загального людинознавства» було прочитано протягом двох тижнів, з 21 серпня 1919 року по 5 вересня цього ж року. Та знання і рекомендації, що містяться у курсі лекцій, досліджуються та усвідомлюються вчителями, батьками вже понад 100 років, і послуговують відправною точкою розвитку та впровадження «педагогіки духу, душі та тіла» - вальдорфської педагогіки. Більше того, їх значимість та актуальність з часом лише зростає, оскільки «розумові, чуттєві, вольові аспекти нашого єства розглядаються в їх проявах на різних етапах людського життя»

Кiлькiсть переглядiв: 67