«Важливо зрозуміти, що неможливо безпосередньо доступитися до формування інтелектуальних здібностей, навіть якщо поставити це собі за мету. Необхідно зазначити також, що люди, які не вміють вправно володіти пальцями рук, мають на стільки ж «невправний інтелект», позбавлені гнучкості ідей та думок. При цьому ті, хто вправно володіє точними рухами, здатні мати й гнучке мислення, проникати у суть речей та явищ. Тільки так можливо гідно оцінити важливість розвитку зовнішніх сторін діяльності людини, оскільки саме із всієї сукупності її зовнішніх умінь й «зростають» цілісні інтелектуальні здібності»

Рудольф Штайнер

Вищезазначені лейтмотиви набули у період карантинних обмежень цьогорічної весни ще більшої актуальності та слугували вчителям та батькам нашої школи дороговказом у пошуку можливих та доцільних форм супроводу дітей, організації уроків ремесла з використанням технологій дистанційного навчання.

П’ятикласники, отримавши завдання для самостійного виконання вдома, захоплено й натхненно працювали. Кожен з них вирізав ножем півника, прикрашав його. Така робота потребує чималих зусиль, усвідомлених, чітких рухів, зосередженності. Воля включається у мисленнєвий процес.

Чудові півники надихають на подальші звершення.

/Files/images/distantsionnoe_obuchenie/Амели1.jpg/Files/images/distantsionnoe_obuchenie/Амели2.jpg/Files/images/distantsionnoe_obuchenie/Вероника 1.jpg/Files/images/distantsionnoe_obuchenie/Лиза00.jpg/Files/images/distantsionnoe_obuchenie/Матвей 1.jpg/Files/images/distantsionnoe_obuchenie/Полина6.jpg

Рекомендації від Міністерства Освіти і Науки

Як знизити паніку під час карантину

Профілактика стресу

Навчання вдома: практичні поради для батьків

Методичні рекомендації "Сім базових стратегій профілактики і подолання стресу"

Інформація про коронавірус

Кiлькiсть переглядiв: 158