Головна мета науково-методичної роботи
Створення умов для ефективного науково-методичного, психологічного, інформаційного супроводу діяльності вчителя, підвищення рівня готовності вчителя до педагогічних інновацій, сприяння розвитку творчих здібностей педагогів, формування навичок науково-дослідницької роботи, зацікавленості в оволодінніінноваційної педагогічної технології «Вальдорфська педагогіка».
Завдання науково-методичної роботи
- Підвищення професійної майстерності кожного вчителя: сприяти розвитку здатності до адекватного сприйняття, осмислення та розуміння творчого потенціалу учня, здатності виявити здібності та особливості дитини та забезпечити відповідний педагогічний супровід.
- Виявлення труднощів в педагогічній діяльності вчителя, визначення шліхів їх подолання.
- Оптимізація фахової підготовки, впровадження інтерактивних форм методичної роботи в умовах колегіального самоуправління.
- Самоаналіз навчально-виховного процесі з метою підвищення якості роботи вчителя.
Своєрідність вальдорфської методики як педагогічної інновації визначаєособливості структури та змісту методичної роботи